Kedisi Dita'yı, Madonna'yı ve güneşli havayı sever. Kısaca tarifi "Columnist, author, DJ, born in İstanbul, leo, big, bold, beautiful, star & rich'dir.

6.11.2012

Gulyabani Partisi

Son zamanların en çılgın, en eğlenceli, en sıradışı, en samimi partisi geçtiğimiz Cuma akşamı #GulyabaniBayramı adıyla Roxy'de yapıldı. Cadılar Bayramı'na ithafen yapılan partiye katılan herkes "cadılar bayramı bizim geleneğimiz değil" diye eleştirenlere inat kostümleriyle oldukça mutluydu. Asıl amacın eğlence olduğunu hepimiz biliyorduk çünkü. Aşağıda göreceğiniz fotoğraflardan da anlaşılacağı gibi eğlenmenin belli bir kıyafeti yoktur. Sadece düşünceler giyiniktir. ;)




Esas kahramanmız Oben Budak, o gece Axl Rose olmuştu. Zaten ondan cadı filan olmazdı. O yüzden çok sevdim ben bu halini. Birde şarkı söyledi ki, olaydı!



Gecenin fotoğraflarını Twitter'dan toparlarken en çok Alex'e rastladım. Eee sevilmek böyle bir şey demekki. Herkes fotoğraf çektirmek istiyor ne yapsın :p


Ceren Aksan, Uğur Kıral, Can Direkli, Liza


Müzik öyle güzeldi ki, bir ara Allen sahneydi ve sonra Dj kabininde Nadir Duman yerini aldı. 



Sarp Apak, Mehmet Turgut, Doğan Duru, Ecemen, Hakan Adil


Ben, Aziz Akçakıl, Ecemen, Nadir Duman, Can Bonomo, Niceboy, Ecem

Oben, eğlenirken de çalışmayı ihmal etmedi. Alt Üst Muhabbetler programı için röportajlar yaptı. Bense yine yanındaydım ve kameranın arkasından fotoğrafladım. :)
Programı ve röportajları buradan izleyebilirsiniz. 

Uğur Kıral, Niceboy

Devamını en kısa zamanda bekliyoruz Eceee:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder