Kedisi Dita'yı, Madonna'yı ve güneşli havayı sever. Kısaca tarifi "Columnist, author, DJ, born in İstanbul, leo, big, bold, beautiful, star & rich'dir.

30.05.2013

Falan Filan Hayvan | Hayvan The Party



Bu haftamız Falan Filan Hayvan sayesinde hareketli başladı. İçimizdeki hayvanı dışarı çıkarmak üzere Pazartesi akşamı Kiki Ortaköy'deydik. Tek rakibi geçen seneki Falan Filan partisiydi ama görülen o ki Hayvan galip geldi. 



                                                              Fotoğraflar: Mikail Yılmaz

Arzu Kaprol, Ömür Özdemir, Aşkım Kapışmak, Alex



Erdem Yener, Tanem Sivar, Keremcem, Deniz Berdan

Falan Filan partileri gerçekten eğleneceğimizi bilerek gittiğimizden midir nedir bilmiyorum ama bir başka güzel oluyor. Güzel insanlar, güzel mekan, güzel müzik ve içkiler bir araya gelince eğlence garantisi veriyor gizliden gizliye.

Kitapta adı geçen mekanda parti yapma fikri ince düşünülmüş bir ayrıntıydı. Dj Nadir Duman'ın müzikleriyle eğlenmek oldukça keyifliydi. Merdivenlerde bizi karşılayan Cemal'in kaslı vücuduna kıskanarak bakan erkekler ve benim gibi kaslı vücutla poz verme meraklısı kızlar için pek eğlenceliydi. Son zamanlarda yapılan en samimi partilerden biriydi desem bana katılacak birçok kişi bulabilirim. 



Bizler:), Özge Ulusoy


Kitabın rengine uygun giyineceğim diye canı çıkan ben, Oben'le kitabın iki rengini de tamamladık. #Hayvangibi renkler dedirttik! ;)


Engin, ben, Oben




Bu arada imza almayı da unutmadım tabii. Bu yazın favori romanını hala okumayanınız varsa Cemal'i küstürmeyin ve hemen bir Hayvan edinin derim :)




Fotoğraflar için Yağmur Zaimoğlu'na teşekkürler.



Parti ile ilgili basında çıkan haberler ise şöyle:








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder