Kedisi Dita'yı, Madonna'yı ve güneşli havayı sever. Kısaca tarifi "Columnist, author, DJ, born in İstanbul, leo, big, bold, beautiful, star & rich'dir.

15.12.2011

Bilgi Üniversitesi Söyleşisinin Detayları..

 Veee bu gün Oben Budak'la tanıştım. Gerçekten DiscOben'e hiç benzemiyor. Gayet kibar ve beyefendi. DiscOben gibi zıpır ve deli değil. :)

Şaka bir yana Oben'le konuşmak çok keyifliydi. Sorulan her soruya içtenlikle yanıt verdi. Ben özellikle şarkı söyletmek için sıkıştırdım fakat gene söyletemedim. :))

Ama sıkı durun, bizlere sürprizi varmış ve kısa bir süre sonra kendi şarkısında bizi dans ettirecekmiş!!





Gelen soruların çoğu eğlence hayatıyla ilgili olsa da , Twitter, moda, okul hayatı ve hayvanlarla ilgili birçok şey konuştuk. 
Bazen gülmekten anlatamadığı bile oldu. :) 




Oben'i  kimi cesaretli kimi eğlenceli buldu. Ama o yaşamak istediği hayatı yaşadığı için mutlu olduğunu belirtti. Dinlemeye gelenlerin hayatlarında da etki bıraktı. Kısacası 'nasıl mutlu olacaksanız onu yapın' mesajını verdi.


Sorularımızı bitirdikten sonra da hep birlikte çok güzel fotoğraflar çekindik. :)






Güzeller güzeli Twitter takipçileri ve Oben :)



İki Oben ve biz :) 


Tabiki olmazsa olmazı  'ben' :)


Bu keyifli sohbeti dinlemeye gelen herkese teşekkür ederiz. Umarım tekrar okulunuza misafir oluruz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder