Kedisi Dita'yı, Madonna'yı ve güneşli havayı sever. Kısaca tarifi "Columnist, author, DJ, born in İstanbul, leo, big, bold, beautiful, star & rich'dir.

9.12.2011

Zilly'nin Zillerini DiscOben Çaldı.

             DiscOben, gene çok çok çok eğlendiği ve eğlendirdiği bir geceye imza attı. Hatta aklımda kalan son görüntü kabinde zıp zıp zıplaması. Ama baştan başmalıyım anlatmaya. :)

             Önce mekandan başlayalım. Biraz küçük olmakla birlikte gayet samimi bir ortamı var. Neredeyse kendinizi house party de hissetmeniz bile mümkün diyebilirim. Müzikler ilk başta biraz sıkıcı gelse de (90lar ve 2000'lerin şarkıları çalındığı için) tabiki DiscOben'le ortam tamamen değişti. En yeni ve en güzel şarkılardan oluşan playlisti ile unutulmaz bir gece yaşattı herkese.





              Oben mekana gelmeden önce yan tarafımızda eğlenen kızlar resmen onun için ölüp bittiler. Kendi aralarında sürekli Oben'den bahsedip adresini ve telefon numarasını nasıl alırız diye konuşuyorlardı. Ne yapacaklardı çok merak ettim ama soramadım tabiki :)



             

   O gece eğlenmeye gelenler  arasında Best Model'lar de vardı. Dikkatimi çekende hiçbir şarkıya doğru düzgün eşlik edememeleri oldu. Gece boyunca bodygoard gibi öylece durdular hatta:) Ayrıca Oben o sevimli tavırlarıyla emin olun onlardan daha çok dikkat çekti. 


Soldaki iki yakışıklıdan bahsediyorum yukarıda :)


Ben de arkadaşlarımla eğlenceye doydum:)
            


 Adımı Kalbine Yaz, Havaalanı, Şans Meleğim, Tuttu Fırlattı ve birçok şarkıyla devam eden gecenin tadını en çok çıkaranlardan biri de Niceboys'du.:) En son kolonun üstünde dans ediyordu..



           

               Vee bitmesini hiç istemediğimiz muhteşem Zilly gecesi bu  fotoğraflarla sonlandı...


Oben, İrem

Yok böyle bir sevgi...

               

    DiscOben'e öpücüklerimi gönderiyor, yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum. :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder