Kedisi Dita'yı, Madonna'yı ve güneşli havayı sever. Kısaca tarifi "Columnist, author, DJ, born in İstanbul, leo, big, bold, beautiful, star & rich'dir.

27.06.2012

Oben'in Minnoşları

Yazıma "Dita bana lütfen kızmaaa!" diye başlamak istiyorum. Çünkü daha prensesimize bir yayın hazırlamamışken onun sokaktaki arkadaşlarını yazıverdim bile. Sürekli diğer minnoşların fotoğraflarını paylaşan babanın yüzünden oldu vallahi Dita, onu tırmıklayabilirsin. :) 



















 



 





 

 Özellikle hayvanlara karşı bu kadar duyarlı olması, bize de bir şeyler yapmamız gerektiğini her fırsatta hatırlatması ve onlar için çeşitli projelerde yer alması onu diğer ünlülerden her zaman farklı kıldı. Bir insanın her şeyi ve herkesi sevebileceğini Oben'den öğrendim ben. (Birde tanımadan sevmeyi)
  Öyleki kedi - köpeğe bile dokunamadığım halde telefonumda Dita'nın fotoğraflarını saklıyorsam bu Oben'in sayesindedir. Kedileri severim Oben'den ötürü gibi oldu biraz ama gerçekten öyle.














O bu fotoğrafları paylaştıkça Twitter'da kedisi - köpeği kaybolan ya da sokakta yaşayanlara ev arayan, zor durumda olan hayvana nasıl  yardım edebileceğini soran onlarca tweet alıyor hergün.
 İnsanların komşularına bile tahammül edemediği şu zamanda, sokaktaki kedileri besliyor. Sanıldığı gibide hiçbir kediden nankörlük görmüyor. Yani onun kalbi o kadar büyük ki, hepimize yer var canlar. Nefes alın yeter. Ama hakkıyla alın:)


Bu olayy yaa :) Baktıkça gülüyorum..



























  

Not: Oben, Twitter ve İnstagram'da minnoş fotoğrafları paylaştıkça bu yayın güncellenecektir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder