Kedisi Dita'yı, Madonna'yı ve güneşli havayı sever. Kısaca tarifi "Columnist, author, DJ, born in İstanbul, leo, big, bold, beautiful, star & rich'dir.

4.09.2012

Falan Filan Partisi

Ağustos ayının son günlerini de pek tabii Falan Filan heyecanıyla geçirdik. 1.5 ay önce raflarda yerini alan Falan Filan'ın kutlaması W Hotel'deki Okka Restaurant'ta yapıldı. 
Ve o gece her şey #falanfilanparty 'ye özeldi.





Davete Deniz Berdan, Ali Eyüboğlu, Ömür Sabuncuoğlu, Zeynep Mansur, Emre Ertürk, Esin Övet, Kenan Ece, Koray Candemir gibi birçok ünlü isim katıldı. Oben bütün konuklarla tek tek ilgilenip sohbet etti ve birçoğuyla da objektiflere gülümsedi :)






Kitabın renginden dolayı partide fuşya ve siyah renkleri hakimdi. Hemen hemen herkeste minik detay da olsa fuşya rengi vardı. Mesela Alex'in çorapları falan filan rengiydi. 
Oben'in Civan tasarımı olay tulumunun yakasında fuşya mendil vardı. Yine bekleneni yapıp tulum giyerek farklı olmayı başardı. Benim ojelerim ise yorumsuzdu. :)


Ama bence geceye en uygun giyinen kuşkusuz Esin Övet'ti. :) 



Geceye Smirnoff ve Tektekçi tat katarken müzik İlker Aksungar'a emanetti. 




Şüphesiz en tatlı çift Bige ve Adrien'di ama ben yinede Adrien'e asılmadan edemedim. 
(Umarım Bige görmemiştir:p )





Ortam böyle olunca dans etmekten kitaplarımı imzalatmaya zor fırsat buldum ama o anı fotoğraflamayı da ihmal etmedim tabii. Keşke her dakika imza atsa dedirtecek bir poz yakalamışım buarada :)






Eğlenmek dediğin hayattan zevk almayı bilmekse Falan Filan tamda bunun için var. 
O halde Oben'i takip etmeye devam edin ve müziğin ritmine kendinizi bırakarak Bige'ye kulak verin derim ben ;)




Falan Filan partisinin basındaki haberleri ise şöyle:







Oben'in köşe yazısı ise böyle:

http://www.haberturk.com/yazarlar/oben-budak/772794-falan-filan-durumlar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder