Kedisi Dita'yı, Madonna'yı ve güneşli havayı sever. Kısaca tarifi "Columnist, author, DJ, born in İstanbul, leo, big, bold, beautiful, star & rich'dir.

4.12.2012

Özel Röportaj | Christina Aguilera


Geçtiğimiz Cumartesi günü Oben Budak'ın HT Magazin'de yayınlanan Christina Aguilera özel röportajını mutlaka okuyanınız vardır ama hem okumayanlar için hemde blog arşivinde bulunması için paylaşmak istedim. 
Keyifli okumalar.

"Acun'la müzik zevkimiz uydu"

Christina AguileraDünya onu ilk olarak popun çılgın kızlarından biri olarak tanısa da zamanla 5 Grammy ödülü ve birçok prestijli ödülün sahibi olarak gerçekleştirdiği 30 milyonun üzerindeki albüm satış başarısıyla dünyanın en önemli starlarından biri haline geldi Christina Aguilera. Hollywood Ünlüler Kaldırımında yıldızı bulunan ve Rolling Stoneun Tüm Zamanların En İyi 100 Şarkıcısı sıralamasında yer alabilmiş 30 yaşın altındaki tek isim olmayı başaran Aguilera şüphesiz günümüzün en önemli pop vokallerinden biri. Müzikal başarısının yanı sıra Burlesque filmindeki inanılmaz performansıyla 2011de The Voice adlı yarışma programında yer alan ve Emmy Ödülü adayı olan Christina Aguilera aynı zamanda 2009 senesinden beri Yum! Brandsin dünyadaki açlık sorunu için oluşturduğu ve 80 milyon dolar toplanan kampanyasına destek veren azılı bir aktivist. Sony Müzik'ten yayınlanan yeni albümü Lotus'un şerefine kendisiyle Los Angeles'taki evinden konuştum. Daha röportajın başında, "Türkiye'den biriyle röportaj yapmak ayrı bir zevk" diye gazı da verince ortaya keyifli bir röportaj çıktı.

HT MAGAZİN / ÖBEN BUDAK / ÖZEL RÖPORTAJ

ALBÜMÜM YENİDEN DOĞUŞU SİMGELİYOR

Güzel bir heyecanı olmalı, yeni albümünüz Lotus piyasaya çıkalı az bir süre oluyor. Yeni bir Christina Aguilera'yla tanışıyoruz sanki, bu değişimin bir nedeni var mı?
Her albümle beraber içimde yeni şeyler keşfediyorum. Sanırım her albüm hayatın neresinde olduğumu dışarı vurmam için iyi bir araç ve Lotus'ta da bu böyle oldu. Yeniden doğmuş gibi bütün duygularım değişti. Özgürlük ve özgürlüğün kendimi iyi hissettirmesinden kaynaklanan bir değişim. Ben bu derece hafiflemiş ve eğlenceli biri olmayı çok sevdim.

Çıkış şarkınız "Your Body"nin özel bir anlamı var mı, bu şarkıya yüklediğiniz anlam ne?
Benim yen gelişen sakacı ve hiçbir şeyi ciddiye almayan tarafımla alakalı. Video bile şaka yoluyla hazırlanmıştır. Hiç bir şeyin daha önce hazırlanmış gibi durmasını istemedim, dağınık gözüksün istedim, renkler ve kıyafetler bile.

Albümlerinizden hayatınızın yansıması olarak bahsediyorsunuz, o zaman size en çok dokunan albüm hangisi oluyor?

Her albüm kişisel anlamda çok fazla yük içeriyor. Profesyonel ve özel anlamda çok şey olup bitiyor albüm yapım aşamalarında. Ama yine de tüm bu olup biten içinde "Bionic" daha fazla öne çıkıyor sanırım. Oğlum ve güçlü bir kadın oluşumla ilgili çok şey içeriyor. Benim tamamen kendimi açıp özgür olmamı belgeliyor belki de.

ACUN'LA MÜZİK ZEVKİMİZ UYUŞTU

Şarkılarınızın hepsinde güçlü bir kadın var, kliplerinizde de bu tavrınız sürdürülüyor. Bu güçlü kadın görünümü imaj mı yoksa gerçekten böyle misiniz?
Ben güçlü kadınlardan, bunu farkında olan kadınlardan çok hoşlanıyorum. Bazıları bu durumu "Diva"lık olarak değerlendiriyor ama ben bir kadının tek başına ayakta durabilen ve inandığı şeyi son sesiyle söyleyebilen bir güce sahip olduğunu düşünüyorum. Her kadının içinde bu güç var aslında. Lotus, kendini ifade etmek ve özgürlük hakkında. Geçtiğimiz senelerde yaşadığım olaylar sonucunda yeniden doğuşu simgeliyor. Benim için bu albüm; özgürlük ve yapmayı sevdiğim işin köklerine dönüş anlamına geliyor. diye anlatıyor.

Peki sizin müzik anlayışınız nasıl değişti seneler boyunca. İlk dönemlerinizde Amerikan popa bayıldığınıza eminim ama çocuktan sonra müzik de değişti mi?
Zamanla her şey daha bir ağırlaşıyor tabii. Uzun süredir tek bir favorim var o da Adele. Onun yanı sıra değişik tattaki rap şarkıları da seviyorum. Acun'la en iyi anlaştığımız konu dinlediğimiz müzik olmuştu zaten..

'Türk hayranlarıma sevgilerimi yolluyorum'

Peki ülkemizde de yayınlanan The Voice ( O Ses) programından bahsedelim mi? Daha önce programına geldiğiniz Acun Ilıcalı'nın prodüksiyonu. Bizim versiyonu izlediniz mi, Hülya kim, Hadisekim bilir misin?
Bu ara tamamen yeni albümüme topladım dikkatimi, başka bir şeye vakit kalmıyor, üzgünüm.

Bu yarışmada jüri olarak bulunarak, aslında bir anlamda kendine rakipler de yaratmış oluyorsun, bu konuda ne hissediyorsun?

Ben bu yarışmada olmaktan çok mutluyum ve insanların müzikal yolculuklarının bir parçası olmak cidden çok önemli. Şov gerçek seslerin yanında durduğu ve onların kabuklarını kırmasında çok önemli olduğu için çok seviyorum.

Yarışmadaki partneriniz Maroon 5'ın solisti Adam levine'la düetlediğiniz Moves Like Jagger'ın yankıları bu seneye kadar bile sürdü. Çift olarak da gayet iyi gözükyordunuz. Adam LevineTürkiye'de fazlasıyla beğenilen bir adamdır, bu yüzden soruyorum; siz onu seksi bulur musunuz? 
O benim kardeşim gibi, dediğiniz türden bir yaklaşım içinde asla olamam. Başka bir gözle bakmak isterdim ama ne mümkün, aramızda sadece kardeş ilişkisi var.

Türkiye'deki hayranları rahat edebilir o zaman?
Kesinlikle rahat olabilirler.

Son olarak, İstanbul'a geldiğinizde siz de görmüşsünüzdür, büyük bir hayran kitleniz var burada. Onlara herhangi bir mesajınız var mı?
Senin aracılığınla sevgilerimi göndereyim o zaman. Bu zamana kadar beni destekledikleri için çok sevinçliyim. Yakın bir zamanda görüşmeyi diliyorum.

'Oğlum benim en iyi şarkım' 

Biraz da anne oluşunuzdan bahsedelim mi? Nasıl bir değişime uğradınız? Bildiğiniz "anne" tribi mi yoksa ünlü bir anne olmak daha mı farklı oluyor?
Anne olmak dünyada başıma gelebilecek en önemli şeymiş bunu öğrendim. Oğlum benim hayattaki en büyük zevkim, en iyi şarkım! Kendimi ciddi anlamda güçlü hissetmemi sağladı. Ayrıca bir diğer yönden dünya insanın en büyük belası açlıkla savaşan World Food Program (Açlıkla savaşan derneklerin en büyüğü WFP) için geziler düzenleyip oradaki manzaraları ilk elden görmem için uyarıcıları da oğlum sağladı doğrusu. Bunun yanı sıra cildim bile güzelleşti, müthiş etkileri var tarifsiz.

16 aylıktan itibaren temizlik hastası olarak büyüyen Max'in en büyük zevki etrafı silmekmiş. Max'den önce vampir gibi güneş görmeden yaşadığını itiraf eden Aguilera çocuğu sayesinde yine güneşle barışıp gündüzleri yaşamaya başlamış.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder