Kedisi Dita'yı, Madonna'yı ve güneşli havayı sever. Kısaca tarifi "Columnist, author, DJ, born in İstanbul, leo, big, bold, beautiful, star & rich'dir.

10.06.2012

Oben's Love MDNA..

Aylardır bir gözü takvimde yaşayan Oben, 7 Haziran günü nihayet Madonna'sına kavuştu.
O güne kadar Madonna ile ilgili atılan tweetleri görmezden geldi, şarkı listesine ve konser görüntülerine göz atmayı bile düşünmedi. Yani her şeyi o geceye bıraktı.
Birde ona içten bir mektup yazdı.




  Benim konseri izlerken Madonna'dan başka düşündüğüm tek şey Oben'in o an ki mutluluğuydu. Yanında değildim ama heyecanına ortak oldum. Sevdiğin insanın mutlu olması seni de mutlu eder derler ya, gerçekten öyleydi.
Umarım birgün bize Madonna'nın yanından tweet atar. :)

Konser öncesi arkadaşlarıyla evinde mini bi' Madonna partisi yaptı.





 TT Arena'da olan konsere sarı şortu, kırmızı ayakkabısı ve şirin bir t-shirtle katıldı.
(Galiba bir ara ayakkabılarını çıkarıp dansetmiş:)



Sonra da kendini Madonna'ya bıraktı.

pic.twitter.com/smKycXte



Konser sonrası da Habertürk'teki Gün Ortası programına telefonla bağlanarak konser hakkındaki düşüncelerini canlı canlı dile getirdi. Telefon bağlantısını dinlemek için buraya tıklayabilirsiniz.
Dünde köşesinde de şunları yazdı:


Perşembe gecesi ben de Madonna tarafından büyülenip eve yollanan kesimdendim. Bekleyişimiz biraz uzun sürdü sayılır, yer kapma bahanesiyle 18.30 gibi girdiğimiz stattaki konser 22.00'de başladı. İçeride ilk Demet Akalın gözüme çarptı. Devamı için tıklayınız...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder