Kedisi Dita'yı, Madonna'yı ve güneşli havayı sever. Kısaca tarifi "Columnist, author, DJ, born in İstanbul, leo, big, bold, beautiful, star & rich'dir.

19.08.2012

Oben'e Doğum Günü Mesajı...

Kocaman bir kalp, küçücük ego, pozitif enerji...
Onu anlatmak bu kadar kısa ama bir o kadarda uzun... Sayfalara sığmayacak bir adamı anlatırken harfler bile yanyana gelirken eğleniyor adeta. Gülen gözlerini düşündükçe de içimi öyle bir mutluluk kaplıyor ki, gülümserken yakalıyorum kendimi.  Ben artık onu ona anlatamıyorum ama siz beni anlıyorsunuz, biliyorum:)

Geçen seneki doğum gününde ona özel yaptırdığım kurabiyeleri kargo ile göndermişken tam bir sene sonra bu seneki doğum günü hediyesini kendi ellerimle verdim. 
Onun yeni yaşını beraber karşılamak, kalp atışlarını duyarak ona mutlu yıllar dilemek paha biçilemezdi. 

Doğum günü hediyesi / 2011 
Birkez daha "kalbin doğruysa iyi ve güzel seni bulur." düşüncesini onayladım ve bir seneyi gözden geçirdim. Tek bildiğim;
Onun her şeyin en güzelini hakediyor olması ve benim de bunun için elimden gelenin fazlasını yapacak olmam.
İyi ki varsın güzel adam, iyi ki hayatımızdasın.
Seni çok seviyoruz


Not: Bu seneki hediyemin hikayesi ve doğum günü partisinin detayları yakında burada olacak ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder