Kedisi Dita'yı, Madonna'yı ve güneşli havayı sever. Kısaca tarifi "Columnist, author, DJ, born in İstanbul, leo, big, bold, beautiful, star & rich'dir.

9.05.2012

En Uzuuuuuun Hayvansever Zinciri'nin En Büyüüüüük Halkası / Oben Budak

Her zaman partileriyle görmeye alıştığımız Oben Budak, bu kez sokak hayvanları için bir projede yer alıyor. Bu hafta Perşembe - Cuma - Cumartesi günleri hem Oben'i görmek hemde sokak hayvanlarına yardım etmek için Kanyon Cam Oda'ya uğramanızı öneriyorum.






Bildiğiniz gibi hayatının en önemli parçalarından biri olan kedisi Dita'ya olan sevgisinin dışında sokakta gördüğü hayvanlara da ilgi göstermeyi ihmal etmiyor. Hayatımda en fazla iki kere kediye dokunan biri olarak cep telefonumda Dita'nın resimleri varsa, Oben bu proje için en doğru kişi demeden edemiyorum. 



 Konu hayvanlar olunca ve Dita' dan bahsetmişken birkaç fotoğrafını eklemeden olmaz dedim.  Birkaç dedim ama hiçbirine kıyamadığım için hepsini ekledim. Ve farkettim ki blogda Dita albümü yapmamışım. En kısa zamanda yapma sözü veriyorum. :)





Uyuyan güzel.. :)


Şirine :)


Bu doğrultuda en uzun hayvansever zincirini oluşturmak isteyen bonvagon.com , bu projeye özel yastıklar hazırladı. Bu yastıklara dikkat çekici cümleler yazıldı. Hatta hatırlarsanız Oben Twitter'dan birkaç defa slogan önerilerimizi sormuştu. Bunlardan yazdıkları oldu mu bilmiyorum ama ben sloganları çok merak ediyorum doğrusu. Yastık alırken de mutlaka Oben'in en sevdiği sloganlardan birini alacağım:)

10 TL karşılığı alabileceğiniz yastıkların geliri HAYTAP'a bağışlanacak ve yastık satışını Oben Budak yapacak. Sonrasında aldığınız yastıklar minik dostlarımıza mama olacak.

Ben de bu projeye destek veriyor ve çekildiğiniz fotoğrafları burada yayınlamayı düşünüyorum. Eğer Kanyon'a gelirseniz fotoğraflarınızı burada görebilirsiniz. Pazar günü blogumuzu yeniden ziyaret etmenizi öneririm. :)




Etkinlik Detay:

Tarih: 10-11-12 Mayıs 12.00 – 16.00
Yer: Kanyon Etkinlik Alanı - Cam Oda






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder