Kedisi Dita'yı, Madonna'yı ve güneşli havayı sever. Kısaca tarifi "Columnist, author, DJ, born in İstanbul, leo, big, bold, beautiful, star & rich'dir.

14.05.2012

En Uzuuuuuuun Hayvansever Zinciri Tamamlandı!

Ünlüler, ünsüzler, hayvanseverler, yolu oradan geçenler, benim gibi kedi - köpeğe dokunamayanlar, çoluk çocuk hep birlikte "en uzuuuuuun hayvansever zincirini" Kanyon'da 3 günde tamamladık. 

Hem sevimli minik dostlarımızı sevindirdik hemde Oben'le sohbet etme imkanı bulduk.
Yani her yönüyle keyifli bir proje oldu.





Toplamda 511 tane yastık satıldı ve 310 kg mama alındı. Bu sayıları artırmak isterseniz bonvagon.com 'dan  online satış devam etmekte. Oradan alabilirsiniz.



Oraya gitmişken tabiki boş durmadım. Oben'i satış yaparken görüntüledim :)
O kadar sevimliydiki anlatamam..
                             

Ve geriye bu fotoğraflarla küçük bir yardım kaldı Emeği geçen herkese teşekkürler :)

Esin Övet, David Saboy, Aşkım Kapışmak, Kadir Çöpdemir, Alexander Kokoskerya, Ezra + Tuba, Zeynep Turan (Twitburc)


Koray Candemir, PinkFreud, Koray Caner, Günsel Ülkü



Burada da ben ve birkaç Obensever varız :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder